• امروز : دوشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۱
  • برابر با : Monday - 3 October - 2022

اطلاعیه ها

افتتاح ایستگاه آتش‌ نشانی بلوار خرمشهر تا پایان امسال / افتتاح دو پارک تا ماه آینده / تسریع در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری / اجرای سامانه سرای ۱۰ / نوسازی ناوگان حمل و نقل بیاینه خانواده مهسا امینی : برخورد قهری با دانشگاه جواب نمی‌دهد/ حوادث «شریف» باید در خود دانشگاه حل شود ضرغامی: دنیا دوست دارد ایران را ببیند، دشمن نمی‌گذارد سید حسن خمینی: «اعتراض»حق قانونی هر شهروند است   شهردار رشت : امام خامنه‌ای: به‌صراحت می‌گویم اغتشاش طراحی آمریکا و حقو‌ق‌بگیرانش است همه همسران رؤسای جمهور ایران + تصاویر رژه ناوگان خودرویی سازمان آتش‌ نشانی تاثیرگذارترین فیلم کوتاه جهان؛ راجع به جنگ… فیلم کوتاه تاثیرگذار دوئل کلیپ زیبا برای مقام معظم رهبری DOODLEBUGفیلم کوتاه زیبا از کریستوفر نولان  سخنان رهبر انقلاب  بهترین فیلم کوتاه مفهومی موفق به دریافت جایزه بین‌الملی در جهان دریادار سیاری: هیچ قدرتی جرات تعرض به مرزهای ایران اسلامی را ندارد رونمایی نشریه انگلیسی از پنج ستاره ایران مقابل انگلیس تقدیر وزارت کشور از اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) رئیسی در دیدار با خانواد شهید سلیمانی:دشمنان می‌خواهند با ابزارهای رسانه‌ای جای جلاد و شهید را عوض کنند افزایش تولید فندق در گیلان برگزاری اولین یادواره شهدای نیروی دریایی در گیلان برداشت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن شلتوک از شالیزارهای گیلان توزیع ۱۳۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی در گیلان کمک ۱۰ میلیاردی مردم گیلان در شور عاطفه ها/ خوکفایی ۳۵۰۰ خانواده تحت پوشش رایگان شدن موزه‌ها و اماکن تاریخی گیلان در روز جهانی گردشگری جمهوری اسلامی فراجغرافیایی شده/ هجمه های دشمن دلیل بر قدرت ماست افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس فرماندار تالش در همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تالش دستگیری۷۳۹ نفر و شناسایی یک گروه خرابکار در اغتشاشات گیلان گفت‌وگو با دختر تاریخ‌ساز گیلانی +فیلم و عکس مراسم ازدواج ۱۱۴ زوج معلول مرحله نهایی لیگ اسکیت سرعت بانوان اربعین حسینی در حرم امام حسین(ع) سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گزارش تصویری از حضور بانوان استقلالی در ورزشگاه آزادی گزارش تصویری از تمرین تیم ملی در مرکز ملی فوتبال گزارش تصویری از انتخابات فدراسیون فوتبال کدام پیام‌رسان‌های ایرانی آماده میزبانی از کاربران هستند؟ ۲۳ نکته حیاتی شرکت در کلاس‌‌های آنلاین ویژه ترم اولی‌های دانشگاه الوطن: ترکیه به دنبال عادی‌سازی اقتصادی با سوریه است تبلیغات و حرمت «یک لقمه نان حلال» چرا ایران را در این مقطع زمانی وارد فاز اغتشاش کردند همزمان با سراسر کشور خاطرات پناهگاهی از جنگ تحمیلی/ وقتی پناه‌گرفتن سبک زندگی بود! دفاع مقدس، پساحقیقت و فردای پیش‌ رو به بهانه خداحافظی «راجرر فدرر» از دنیای تنیس جاهای دیدنی لاهیجان و ۱۶ جاذبه بی‌‌نظیر عروس سبز گیلان چرا باید به تالش سفر کنیم تالش کجاست؟ روستای ییلاقی اسب سرا، بهشت گمشده در تالش آمار خودروهای ورودی به گیلان به تابستان قبل کرونا برگشت یزدانی اسطوره تکرار نشدنی است؛ معصومی: برخی آزادکاران آمریکا از لحاظ فنی و بدنی از ما بهتر بودند ورزشکاران گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام درخشیدند فرماندار آستارا: جنگ تحمیلی استراتژی نظام سلطه برای مقابله با انقلاب بود استاندار گیلان: باید از داشته‌ها و نیروی انسانی توانمندمان برای پیشرفت بهره گیریم توصیه دانشمندان؛ تلفن همراه را کنار بگذارید و در افکارتان غوطه‌ور شوید فرازی بر یادنامه امین تارخ بازیگر مولف تئاتر، سینما و تلویزیون؛ سورپرایز قطر در جام جهانی ۲۰۲۲؛ عملکرد انفرادی بازیکنان روی گوشی هوشمند ترس رسانه‌های انگلیس و آمریکا از قدرت فوتبال ایران + عکس تمام دیدارهای دیپلماتیک رئیسی در نیویورک/ ۱۳ ملاقات در سه روز ۴۰ درصدی تجارت دنیا مربوط به اعضای شانگهای است/ پایان اثرگذاری تحریم‌ها با عضویت ایران در شانگهای دستورات رئیس قوه قضائیه به دادستان‌های کشور درباره نحوه برخورد با عوامل اغتشاشات دستگیری ۷۳۹ ‌اغتشاشگر‌ و شناسایی یک گروه خرابکار در گیلان/ کشف انواع سلاح از آشوبگران + فیلم حمله توپخانه‌ای سپاه به مقرهای گروهک‌ تروریستی کومله در اقلیم کردستان + اطلاعیه سپاه و جزییات سال تحصیلی جدید با حضور رئیسی آغاز شد/ سؤال رئیس‌جمهور از معلمان و دانش‌آموزان راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت اغتشاشات اخیر حسن محمدیاری، نماینده مردم تالش و رضوان‌شهر در مجلس شورای اسلامی: حمایت دولت از پروژ‌ه‌های اجرایی کشور‌ ضرورت دارد محمدیاری: بذل و بخشش جنگل هیرکانی مصداق بارز رانت و بی عدالتی است برخورداری دانش آموزان گیلانی از ۱۴ فضای آموزشی – ورزشی جدید اتمام حجت‌ پلیس گیلان با اغتشاشگران/ دستگیری ۶۸ نفر از مخلان نظم و امنیت ضرب و شتم ۲ مامور منابع طبیعی در درگیری با قاچاقچیان چوب معاون علوم پزشکی گیلان: فضای فیزیکی ویژه سالمندان در دستگاه ها مهیا شود استاندار گیلان:هزینه در مسیر تعلیم و تربیت، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است معاون دادگستری گیلان عنوان کرد : برخورد قاطع با تغییر کاربری پارک جنگلی لاهیجان مدیرکل منابع طبیعی گیلان خبر داد :کاداستر ۱.۳ میلیون هکتار از اراضی گیلان فرمانده ناوگان شمال: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگاری و پایداری است دستگیری ۱۲۸ نفر از عاملان تخریب اموال عمومی در گیلان رهبری؛ ایستاده بدون عصا در مقابل شایعات آن «تتلو» چطور تبدیل به این «تتلو» شد؟ استاد مرد گیلانی بچه به بغل، سر کلاس دانشگاه! (+عکس) به افراد منحرف از مسیر رهبری نباید مسئولیت‌ سپرده شود سرازیرشدن فاضلاب های خانگی درکانال ها،بهداشت وسلامتی شهروندان رضوانشهری را به مخاطره انداخته است دستورالعمل دقیقه ۹۰ آموزش و پرورش برای جذب نیرو از سایر ارگان‌ها و چند سوال شهردار رشت خبر داد : دنیای بلاگرها و اینفلوئنسرها از نمایی نزدیک انقلابی‌ترین فوتبالیست تاریخ! انتصابات جدید شهرداری رشت

0

مدیرعامل شرکت گاز گیلان  خبر داد: رشد 31 درصدی شاخص بهره مندی از گاز روستایی در گیلان طی 5 سال گذشته

  • کد خبر : 211
  • 06 سپتامبر 2018 - 13:26
مدیرعامل شرکت گاز گیلان  خبر داد: رشد 31 درصدی شاخص بهره مندی از گاز روستایی در گیلان طی 5 سال گذشته

مدیرعامل شرکت گاز گیلان  خبر داد: رشد 31 درصدی شاخص بهره مندی از گاز روستایی در گیلان طی 5 سال گذشته وارنا خبر / مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه در ابتدای دولت یازدهم شاخص بهره مندی از گاز در روستاهای گیلان 63 درصد بود، از ارتقاء این شاخص به 94 درصد خبر داد. […]

مدیرعامل شرکت گاز گیلان  خبر داد:

رشد 31 درصدی شاخص بهره مندی از گاز روستایی در گیلان طی 5 سال گذشته

وارنا خبر / مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه در ابتدای دولت یازدهم شاخص بهره مندی از گاز در روستاهای گیلان 63 درصد بود، از ارتقاء این شاخص به 94 درصد خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان در گفت و گویی اختصاصی با حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان، به بررسی عملکرد این مجموعه در دولت های یازدهم و دوازدهم پرداخته است.

حسین اکبر فارغ التحصیل دانشگاه نفت آبادان است و سوابقی همچون فعالیت در شرکت ملی نفت ایران، ریاست اداره گاز شهرستان رشت و معاونت بهره‌برداری شرکت گاز گیلان را در کارنامه دارد.

در زمانی‌که به عنوان مدیرعامل شرکت گاز گیلان منصوب شدید چه دغدغه هایی در این حوزه داشتید؟

در استان گیلان تقریبا توسعه کمّی در بخش گاز رو به اتمام است و اکنون کیفیت خدمات مورد تمرکز قرار دارد.

سومین دهه از فعالیت شرکت گاز گیلان در حال سپری شدن است و عمر شبکه ها و ایستگاه های گاز در شهرهای قدیمی استان به حدود 30 سال می رسد و از این رو ضرورت دارد که برای مقاوم سازی، بازسازی و توسعه آن ها اقدام کنیم.

با توجه به اینکه هنگام تاسیس ایستگاه های گاز نیازهای منطقه در 25 سال آینده ملاک عمل قرار می گیرد، ایستگاه هایی که بیش از این عمر دارند باید تقویت شوند.

سال گذشته تعداد مشتریان شرکت گاز گیلان به بیش از یک میلیون نفر رسید که در سطح کشور تعداد محدودی از استان‌ها این ظرفیت را دارند. پیش از ما استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مازندران و خوزستان از مرز یک میلیون مشترک عبور کردند.

داشتن این تعداد مشترک مسئولیت شرکت گاز گیلان را سنگین‌تر کرده و به همین دلیل راه های ارتباطی متعددی از جمله سامانه 3414 در اختیار مشترکان قرار داده شده است و در نهایت با برگزاری نشست هایی بصورت ماهانه، گزارشات، انتقادات و پیشنهاداتی که مطرح می شود را با دقت بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام می دهیم.

ماه گذشته، شرکت گاز گیلان موفق به دریافت نشان زرین از «دومین جشنواره مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی» در سطح کشور شد و ما تلاش می کنیم از ظرفیت های موجود استفاده کرده و کیفیت عملکرد مجموعه را ارتقاء دهیم.

کدامیک از ادارات شهرستانی شرکت گاز گیلان را فعالتر می دانید؟ به چه علت؟

سال گذشته هشتمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در کشور برگزار گردید و شرکت گاز گیلان با قرار گرفتن در بین 16 شرکت برتر موفق به دریافت جایزه شد. از آنجاییکه عملکرد ما به طور مرتب در کشور مورد ارزیابی قرار می گیرد، طبیعی است که همواره سعی بر ارتقاء کیفیت خدمات ادارات شهرستانی داشته باشیم. شرکت گاز گیلان با استفاده از شاخص های 18 گانه ای عملکرد ادارات شهرستانی را می سنجد و بر فعالیت آن ها نظارت می کند.

در حال حاضر تمامی ادارات گاز در شهرستان های گیلان عملکرد خوب و رضایت بخشی دارند اما اگر بخواهم به برترین ها اشاره کنم باید از ادارات تالش، انزلی و لاهیجان نام ببرم.

استاندار گیلان بخشنامه ای مبنی بر استفاده ازظرفیت بانوان و جوانان در مناصب مدیریتی صادر کردند. چه اقداماتی در راستای اجرای این بخشنامه انجام دادید؟

جانشین پروری و استفاده از ظرفیت جوانان جزو دستورالعمل هایی بود که علاوه بر استاندار گیلان، از سوی سازمان مرکزی نیز به ما ابلاغ شده بود و به همین جهت مورد توجه ویژه قرار گرفت.

در حال حاضر می توان شرکت گاز گیلان را از نظر میانگین سنی کارکنان، میانسال دانست و ما در تلاش برای بهره گیری بیشتر از نیروهای جوان هستیم.

این شرکت در حال حاضر حدود 50 سمت بلاتصدی دارد که در راستای اجرای سیاست کوچک شدن دولت اتفاق افتاده است و همانطور که می دانید استخدام نیز نداریم و نهایتا شاید بتوانیم از نیروهای انتقالی استفاده کنیم.

با این حال، از 361 پرسنل رسمی شرکت گاز گیلان 41 نفر خانم هستند.

هیئت مدیره شرکت گاز گیلان شامل 5 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل است که در راستای اجرای سیاست های ابلاغ شده، 3 نیروی جوان و یک بانو به عضویت آن درآمدند.

البته انتقاداتی نیز از انتصاب جوانان صورت می گیرد اما اعتقاد داریم که با واگذاری مسئولیت به جوانان، باید به آن ها فرصت کسب تجربه داد.

ارائه آموزش های ضمن خدمت متعدد از جمله اقداماتی است که از سوی شرکت گاز گیلان برای توانمندسازی نیروهای جوان صورت می گیرد.

کمیته های 48 گانه ای به منظور بررسی جزئی تر مسائل مختلف در استان تشکیل شده است. در کدام کمیته ها عضویت دارید؟ کدامیک از جلسات استان را کاربردی تر می دانید؟

عضو کارگروه های متعددی هستیم که مسلما پرکاربردترین آن ها برای ما کارگروه گاز است.

البته این کارگروه به شکل کلی تر در سال 94 آغاز به کار کرد و از خروجی های متعدد آن می توان به جذب اعتبارات بسیار عظیمی از محل بند ق برای اجرای پروژه های گازرسانی اشاره کرد.

به کمک این اعتبارات سال 94 پروژه های گازرسانی به 200 روستای گیلان را با حضور معاون وزیر نفت به بهره برداری رساندیم که اقدامی منحصر به فرد در سطح کشور بود و به دنبال آن 27 هزار خانوار از گاز بهره مند شدند.

در مجموع شمار خانوارهای گیلانی که با اعتبارات مذکور از گاز برخوردار شدند بسیار بیشتر از پیش بینی ها بود و به بیش از 107 هزار خانوار رسید.

همچنین در ده ماهه گذشته و پس از تخصصی تر شدن کمیته ها، چندین بار در قالب کمیته گاز تشکیل جلسه دادیم و تعامل بسیار خوبی بین دستگاه های اجرایی استان برقرار است.

اشاره ای به بند ق تبصره دو قانون بودجه 93 داشتید که روستاهای بالای 20 خانوار را هدف قرار داده است؟ چه تعداد روستا در گیلان از محل این اعتبارات گازدار شدند؟

علاوه بر بالای 20 خانوار بودن، شرط  دیگری مبنی بر داشتن سرانه زیر 6 میلیون تومان برای بهره مندی روستاها از این اعتبارات مطرح شد. عملا اجرای پروژه های گازرسانی در گیلان با استفاده از این اعتبارات از بهمن سال 93 کلید خورد و تا کنون 839 روستا به این طریق از گاز برخوردار شده اند. در حال حاضر گازرسانی به 57 روستا را در دست اجرا داریم.

185 روستا با 9 هزار و 600 خانوار باقی می ماند که اگرچه هریک بالای 20 خانوار دارند اما فاقد شرط دوم یعنی سرانه زیر 6 میلیون تومان هستند. اعتباری در حدود 102 میلیارد تومان برای اجرای گازرسانی در این روستاها مورد نیاز است که 60 میلیارد تومان از آن را شرکت گاز متقبل می شود و چنانچه بتوانیم مابقی را از اعتبارات استانی تامین کنیم، این روستاها نیز از گاز برخوردار می شوند.

شاخص گازرسانی در گیلان نسبت به آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید چه تغییری کرده است؟ نسبت به میانگین کشوری چه وضعیتی داریم؟

در ابتدای دولت یازدهم شاخص بهره مندی از گاز در روستاهای گیلان 63 درصد بود که پایان 96 به 93 و نیم درصد رسید. با افتتاح پروژه های گازرسانی در هفته دولت شاخص بهره مندی به حدود 94 درصد افزایش یافت.

در گیلان چند شهرستان سبز در زمینه برخورداری از گاز داریم؟

به طور کلی به شهرستان هایی که بالغ بر 90 درصد از جمعیت روستایی آن ها از گاز بهره مند باشند، اصطلاحا سبز گفته می شود.

در حال حاضر بندر انزلی، رشت، آستانه اشرفیه، آستارا، تالش، املش، صومعه سرا، فومن، لاهیجان، لنگرود و ماسال در زمینه برخورداری از گاز، شهرستان سبز محسوب می شوند و تعدادی از دیگر شهرستان های گیلان نیز به زودی با افتتاح پروژه هایی که در دست اجرا دارند به این نقطه می رسند.

شرکت های خدمات رسان همچون آب، برق، گاز و مخابرات به واسطه نوع فعالیتشان ارتباط مستقیمی با مردم دارند. یکی از مواردی که موجب نارضایتی مردم از عملکرد این دستگاه ها می شود، حفاری هایی است که اجرا و ترمیم آن ها گاهی بسیار طولانی می شود. در راستای رفع این مشکل چه اقداماتی انجام دادید؟

یکی از سیاست هایی که در اجرای پروژه های بند ق در پیش گرفتیم، تعیین بازه زمانی 8 ماهه بود که با توجه به شرایط نامساعد مالی کشور در سال های 90 تا 92 دشواری بسیاری داشت چراکه پیمانکاران اعتماد نمی کردند و ما به ناچار از غیربومی ها استفاده کردیم. بعد از آغاز کار به تدریج با روند مناسبی که در پرداخت ها صورت گرفت، پیمانکاران بومی نیز به میدان آمدند و تلاش کردیم در حداقل زمان ممکن پروژه ها را به ثمر برسانیم. با وجود اینکه پس از عملیات حفاری در شهرها، شهرداری نسبت به ترمیم آسفالت اقدام می کند، ما در روستاها این کار را نیز خودمان به عهده گرفتیم و در نهایت به تایید اداره راهداری رساندیم.

در واقع با سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی گازرسانی و ترمیم حفاری ها در راستای جلب رضایت مردم تلاش کردیم.

در راستای رفع موانع تولید و رسیدن به توسعه پایدار چه اقداماتی انجام دادید و چقدر با واحدهای تولیدی تعامل دارید؟

یکی از سیاست های کشور به حداقل رسیدن مصرف سوخت مایع در مناطقی است که توسعه گاز اتفاق افتاده است. هر متقاضی دریافت سوخت مایع ابتدا باید از شرکت گاز تاییدیه بگیرد و ما مشخص می کنیم چند مرحله سوخت دریافت کند.

اینها اقداماتی است برای اینکه متقاضی به سمت ما بیاید و قرارداد منعقد شود. پس از انعقاد قرارداد ما تعهد می کنیم ظرف مدت 3 ماه گازرسانی انجام دهیم مگر اینکه به لحاظ شرایط جغرافیایی زمان بیشتری مورد نیاز باشد.

در کارگروه رفع موانع تولید اغلب مشکل پرداخت بهاء گاز از سوی واحدهای تولیدی مطرح می شود. به هر حال شرکت گاز نیز دارای محدودیت هایی است و باید تمام وجوه دریافت شده از این محل را مستقیما به خزانه واریز کند که بخش قابل توجهی از یارانه های نقدی نیز از همین گازبهاء پرداخت می شود.

تا حد امکان با واحدهای تولیدی تعامل برقرار کرده و بدهی های آن ها را تقسیط می کنیم.

اگر انتقادی به شما و یا مجموعه تحت مدیریت شما وارد شود، چه واکنشی نشان می دهید؟

وجود انتقاد در هر حوزه ای ضروری و طبیعی است. همیشه با هر اقدامی موافقت و مخالفت هایی همراه است و همینطور که نباید از موافقت ها مغرور شد، از مخالفت ها نیز نباید دلگیر شویم.

به کارکنان نیز تاکید دارم که انتقاداتشان را مستقیما مطرح کنند چراکه در یک کار تیمی باید از مجموع نظرات و پیشنهادات بهره مند شد.

سه شنبه هر هفته ملاقات های مردمی داریم که اغلب به مشکل پرداخت قبوض مربوط می شود. همچنین از سایر درگاه هایی که برای ارتباط مردم با شرکت گاز گیلان تعبیه شده است، درخواست هایی دریافت می کنیم که در اسرع وقت پاسخ می دهیم.

به تمامی ادارات شهرستان ها تاکید شده است که برای پاسخگویی به درخواست ها و موارد مطرح شده از سوی مردم، یک روز کاری و یا سه روز غیرکاری فرصت دارند.

پس از بررسی مشکل، با فرد مطرح کننده تماس حاصل و نتیجه اعلام می شود. چنانچه اشتباهی صورت گرفته باشد مورد اصلاح قرار می گیرد.

سال گذشته اعتراضاتی به رقم آبونمان داشتیم که به سیاست های کلی مربوط می شد و نهایتا با تصمیم شرکت ملی گاز طی سه ماه این ارقام به همه 21 میلیون مشترک شرکت برگشت داده شد.

در مقاطعی همچون فصل زمستان دغدغه هایی پیرامون افت گاز وجود دارد. چه تدبیری در این خصوص اندیشیده اید و چه انتظاراتی از مشترکین دارید؟

متاسفانه فرهنگ مصرف در کشور ما دچار ضعف است و این نه تنها در حوزه انرژی بلکه در سایر بخش ها نیز نمود دارد.

طرحی با عنوان «سفیران انرژی» را برای اولین بار در گیلان بصورت پایلوت اجرا کردیم که اکنون در سایر استان ها نیز در دست اجرا است. در ماه مهر همزمان با شروع مدارس، این طرح اجرا می شود و مهمترین جامعه هدف آن نیز دانش آموزان هستند؛ اگرچه که در این طرح از ظرفیت همه اقشار جامعه استفاده می کنیم.

دولت زیرساخت های مورد نیاز را در حوزه گاز فراهم کرده است و اکنون مردم باید همکاری داشته باشند. نمی گوییم مصرف نکنند بلکه درست مصرف کنند. البته سرانه مصرف گاز در گیلان نسبت به استان های همجوار که شرایط آب و هوایی مشابهی دارند کمتر است و این نشان دهنده فرهنگ بالای مردم و موثر واقع شدن اطلاع رسانی و تبلیغات انجام شده است.

رسانه ها بویژه رسانه ملی نیز در دستیابی به این نتیجه نقش تاثیر گذاری ایفا کرده اند و خوشبختانه در سال 96، گیلان تنها استانی بود که مرگ خاموش در آن اتفاق نیفتاد.

و سخن ناگفته…

در پایان می خواهم اشاره ای به چندین پروژه ای که از سوی شرکت گاز گیلان به منظور افزایش کیفیت خدمات به اجرا درآمد داشته باشم.

طی دو سال اخیر مرکز پیامی در استان راه اندازی کردیم که هم اکون تعدادی از شهرها به آن متصل هستند و مابقی نیز تا شهریور وصل می شوند. در بین شرکت های گاز استان ها، این امکان تنها در گیلان فراهم شده است و مردم با شماره گیری 194 می توانند از هرکجای استان به ستاد مرکزی اعلام مشکل کنند؛ ستاد تقسیم کار را انجام می دهند و به این ترتیب در زمان نیز صرفه جویی می شود.

به علاوه، خوروهای امدادی شرکت گاز گیلان مجهز به GPS هستند و عملکرد و سرعت عمل آن ها کاملا تحت کنترل است.

از شهریور سال گذشته پروژه بهبود پرداخت آنلاین قبوض را اجرا کردیم. در گذشته صدور قبض در قالب سه مرحله قرائت کنتور، چاپ قبض و تحویل درب منازل صورت می گرفت که اکنون تک مرحله ای شده و به محض قرائت کنتور، صورتحساب صادر و به مشترک تحویل داده می شود.

راه اندازی سیستم های مونیتورینگ در تمامی ایستگاه های گاز نیز تا چند ماه آینده به اتمام می رسد. با اجرای این پروژه، از اداره مرکزی قادر به رویت وضعیت ایستگاه های CGS خواهیم بود.

در حال حاضر کنتور تمامی CNG های استان بصورت آنلاین قرائت می شود.

همچنین با گسترش خدمات الکترونیک سعی داریم میز خدمت را به داخل منازل مشترکین ببریم و با این روش علاوه بر جلوگیری از مراجعات حضوری، خدمات با کیفیت تری ارائه کنیم.

مدیریت بحران منطبق بر مدیریت اطلاعات نیز از دیگر طرح هایی است که به تازگی از سوی شرکت گاز گیلان آغاز شده است.

لینک کوتاه : http://varnakhabar.ir/?p=211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.