آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان در دیدار با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بر توسعه پروژه‌های سلامت‌محور در این استان تاکید کرد و گفت: این پروژه‌ها برای شهرستان‌ها ضروری است، چنان‌که در شهرستان تالش احداث بیمارستانی مانند بیمارستان کومله لنگرود می‌تواند به ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه کمک زیادی بکند

 به گزارش وارنا خبر :  آیت‌الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار کرد: این استان به دلیل محرومیت های تاریخی نیازمند ارتقا امکانات بهداشتی و درمانی است که باید مورد توجه جدی بخش های مختلف قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی از دستگاه‌های بسیار گسترده، متنوع و پرخدمت است که بیش از ۴۶ میلیون نفر از مردم کشور، معادل ۵۳ درصد جامعه را تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار داده است.

میر هاشم موسوی ادامه داد: با درنظر گرفت سایر صندوق‌های بیمه‌ای افزون بر ۷۳ درصد جامعه کل کشور تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی هستند، درحالی‌که پیش از انقلاب فقط ۲۰ درصد تحت پوشش بیمه های اجتماعی بودند.

وی تصریح کرد: در سطح کشور ۲۰۰ پروژه سلامت‌محور و توسعه‌ای اجرا می شود، در سال گذشته نیز ۴۶۳ هزار میلیارد تومان تعهد نقدی در قالب مستمری و دیگر پرداخت ها به‌ویژه برای بازنشستگان در کشور پرداخت شده است