وزیر جهاد کشاورزی در حکمی، «شاهرخ رمضان‌نژاد» را به سمت مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد.

به گزارش وارنا خبر  : طی حکمی از سوی محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، شاهرخ رمضان  نژاد به سمت مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد و از خدمات های مدیر کل سابق وزارتی تقدیر شد.

در بخشی از «محمدعلی نیکبخت» خطاب رمضان نژاد به حکم آمده است: انتظار است با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص و متعهد آن حوزه و با همکاری و تعامل با معاونین، مدیران، روسای سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌ها گام‌های موثری بردارید.

بدین ترتیب  روز گذشته ۱۷ تیر ماه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حوزه وزارتی برگزار شد و در این مراسم محمدعلی نیکبخت از زحمات علی حایک مدیرکل قبلی حوزه وزارتی قدردانی و بر پیشبرد اهداف و برنامه‌های راهبردی وزارت جهادکشاورزی توسط شاهرخ رمضان‌نژاد به عنوان سرپرست منتخب حوزه وزارتی تاکید کرد.

رمضان‌نژاد ریاست مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و مشاور وزیر و دبیر قرارگاه امنیت غذایی کشور را در کارنامه خود دارد.

مهندس شاهرخ رمضان‌‌نژاد، متولد سال ۱۳۴۹ در یکی از روستاهای بخش اسالم شهرستان تالش و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد حقوق گرایش حقوق بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و کارشناسی مهندسی کشاورزی گرایش اقتصاد کشاورزی از دانشگاه تهران بوده و در حال حاضر دانشجوی دکتری تخصصی رشته توسعه کشاورزی می‌باشد.


وی از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۷ ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی را عهده‌دار بوده و دارای سوابق اجرایی متعددی در سازمان بوده است .